Pages

Sunday 25 May 2014

Slot Kursus Puan Lina Karim kini boleh dengar secara online!

Saya yakin tentu ibu-ibu yang sangat menitikberatkan tentang didikan awal anak mereka mengenali siapa Puan Lina Karim, ibu kepada Darwish dan Darwisya kan. Jika tak kenal boleh cuba kenali beliau ye. Sangat rugi jika tak ikuti tips dan nasihat beliau sebabnya kisah Puan Lina ini telah memberi dimensi baru kepada ibu-ibu di Malaysia untuk mendidik anak mereka menghafal dan membaca quran seawal usia 3 tahun!

Puan Lina sangat komited membantu ibu-ibu lain yang mempunyai impian yang sama, mahu anak menghafal quran di awal usia. Beliau banyak menganjurkan kursus-kursus di sekitar Selangor dan Kuala lumpur. Tetapi beliau agak sukar untuk mengadakan kursus di tempat-tempat lain memandangkan anak-anak yang masih bersekolah dan tanggungjawab lain. Memahami keperluan menyampaikan ilmu yang Allah titipkan buatnya, kini Puan Lina juga menyampaikan ceramah seperti dalam kursusnya secara online agar semua ibu di seluruh Malaysia dapat mendengar, dan tidak beralasan lagi untuk tidak mengajar anak al quran dari kecil.

Saya kongsikan emel beliau ;


Assalamualaikum aini,

 Apa khabar? Dari sehari ke sehari ramai yang bertanya pada saya bagaimana bermula untuk mengajar anak al Quran dari bayi kerana saya sangat-sangat mempromosikan mengajar al Quran itu dari B.A.Y.I.  Alhamdulillah dapat saya membuat sebuah video yang menerangkan serba sedikit tentang mengajar al Quran dari Bayi. Cuma nak beritahu... ianya mengambil masa lebih kurang 30 minit untuk menontonnya. Berminat dan ada masa tak? 
Jika aini ada anak kecil dan berminat untuk Tutorial Video PERCUMA Tips Mengajar Anak Menghafal al Quran boleh teruskan untuk ke link video tersebut. Jika tidak, abaikan saja emel ini. Jika berminat, boleh terus klik pada imej banner diatas, ataupun link dibawah ini. Syaratnya mudah sahaja.. cuma isikan nama dan emel, sahkan emel dan kemudian link video tersebut akan dihantarkan pada reader.
Semoga video tersebut memberi manfaat dan semangat untuk lebih ramai ibubapa memasukkan al Quran itu dari bayi.
Semoga ianya bermanfaat.

Ibu-ibu dan ayah-ayah boleh klik link berwarna biru tu dan mendaftarkan emel anda di bahagian bawah sekali. Kemudian anda akan dapat akses ke ruangan menonton video tersebut. 

1 comment:

  1. "Artikel yang sangat bermanfaat. Saya percaya ramai ibu yang nak amalkan tips ni tapi tak ada masa! Jom, pergi ke website pasal pengurusan masa ibu bekerja yg super sibuk dan nak jadi supermommy. Alhamdulillah, dah beribu-ribu ibu bekerja yang transform dan boleh amalkan parenting dan didik anak2 setiap hari. www.efficient2me.com
    "

    ReplyDelete